måndag 6 april 2009

Äntligen måndag

Ibland är det viktigt att ta sig tid och stanna upp och njuta av livet. Tiden springer iväg så fort att man inte riktigt hinner med. Tänk att idag är det bara måndag och jag har hela veckan framför mig. Med påsken som närmar sig så innebär det en hel del ledighet. Tänkt att umgås med min familj och få en hel del tid i sadeln. Just nu är det en del förberedelser inför vårens första tävling. Vad roligt det skall bli. Äntligen......
Dagens ordspråk......Man kan inte välja hur man skall dö,,,det enda man kan bestämma är hur man ska leva.....

2 kommentarer:

  1. Hej Marie!
    Vad roligt att höra att någon mer gillar måndagar;-). Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej Marie!!!
    Tiden springer så fort men det blir så skönt när jag får träffa era underbara islandshästar! Vi ses snart och hälsa alla från mig (Sandra Hammarberg) Och även hästarna men framför sllt Kjarkur!
    Och till min underbara älsklig vill jag bara säga att jag kan inte leva utan dig!! du är så himla sööt att många av mina kompisar vill komma och titta på dig (kjarkur)
    MVH Sandra Hammarberg!

    SvaraRadera