lördag 9 maj 2009

Guldgrindar, Max, Roger, Bamse och Peter

Den senaste tiden har bara runnit iväg och jag har inte hunnit att blogga alls;-) så här kommer allt i ett!! Vilken helg vi hade i Svenljunga!!!Grill på kvällen, hotellfrukost (vilken service). Guldgrindar som väntade när man red in i Paddocken...Wow är ett bra ord. Får inte glömma Max(vår instruktör). Så noga med grunderna, och så är det det viktigaste också. Tips och råd och massa att ta med sig hem. Jag och Roger har precis gjort vår läxa ikväll. Varit ute i skogen och pratat ut med varandra;-) Vi är överens och vi är på samma väg.....(Tack MAX) Att få komma ut i skogen, helt själva och bara känna av

Efter en kanonhelg kommer jag hem till Äspered, där jag möts eller rättare sagt inte möts av min älskade Bamsen.. Bamsen är sjuk, riktigt illa däran . Vad som har gjort det vet vi inte, just nu mår han så mycket bättre och äter, dricker och kan till och med skälla när någon kommer;-) Puh vilken pärs..Tack alla ni som fanns som stöd.....

Annars har veckan rullat på bra, Ridskolan, jobbet, och ytterligare en intervju med en tidning. Riktigt kul. Igår fyllde min Peter år.!! Firade med familjen, vänner och med grill!! Grattis min älskling
Nä nu är det lördagskväll och i rummet är det Singstar för hela slanten. Vilket roligt spel!! Tänk att det finns nya idoler överallt;-) /kram Marie



1 kommentar:

  1. Guldgrindarna är alltid öppna för dig ;o)
    TACK för allt och snart syns vi i media igen...trallalallla

    det är inte lätt att va.......
    Monica

    SvaraRadera