lördag 4 juli 2009

Lyckliga ryttare!!!



Nu är sommaren här och det är verkligen högsäsong för ridning.!
Igår var Moa här och hade en heldag ihop med favorithästen, Tritllá
Tur nog var det uppehåll på förmiddagen, för på eftermiddagen bröt världen åskväder ut. Tror vi räknade till minst 15 blixtrar på hur kort tid som helst. Men vad gör det när man får vara i stallet och goa med hästar;-) Idag var det dags för nästa ridtur. Galopp och tölt om vartannat. Tjoande tjejer och bra väder!! Det här är hur kul som helst och jag är så lyckligt förunnad som får vara med och som får ge andra en upplevelse i livet. Ett minne!!!
Mitt första möte med Islandshästen ....är ett minne som jag bära med mig och det är det jag vill kunna ge till andra ......Nä ,,,dags att sluta för idag, för imorgon är det nya glada tjejer som väntar på att få komma ut på tur..../Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar