torsdag 27 augusti 2009

Bilder från mitt liv....

Här kommer massa olika bilder som jag fått uppleva i mitt liv,,som jag gärna delar med mig av till andra. En av de finaste hingstarna i världen...Askur...och en eldsjäl inom Islandshästvärlden, Gunilla på Dalagården i Båstad
Lisa borstar och gör fin Stjárna

Som ni alla vet så har jag två jobb, mitt andra jobb är på bank, här på en affärsresa i Paris
Här är jag på kurs i Båstad och träffar ett otroligt tamt rådjur, så jag fick en liten puss..;-)Det är inte alla dagar man får det.....
Ridlektioner i små grupper ute i skog och mark. Barn, föräldrar och hästar i samspel. Det här är verkligen livet!
Teoripass i stallet med två lycklig tjejer och naturligtvis en stolt häst som får all uppmärksamhet..
Att få umgås med Gudarnas häst (islandshästen) ger en så mycket, och vad går upp mot en tölt ute i skog och mark...Det är magiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar