fredag 21 augusti 2009

Hur kan man ha mer än en....

När jag köpte min första Islandshäst så sa jag till många:hur kan man ha mer än en Islandshäst,,,Tänk vad många som log åt mig och tänkte...(lilla vän)..Ja det undrar jag idag med...Hur tänkte jag....?????Det här minnet har fått mig att le många gånger. Fredag, och för många innebär det fredagsmys, så även för oss. Kjarkur och jag fick en underbar stund ihop...Peter var snabbt framme med mobilen...OBS!!!!!!Ridning skall alltid ske med hjälm, men för ett kort till Bloggen kan man få posera utan hjälm.....



En bild på en av världens vackraste häst.....
Dagens ordspråk::::Den största uppenbarelsen är stillheten

1 kommentar:

  1. jaap det är ju sant att man måste ha jälm men nån gång måste man få posa inför en kamera men varför har inte dom som tävlar elit inte har ridväst?
    Kram Alma hälsa alla andra i stallet

    SvaraRadera