måndag 28 september 2009

Nu har det gått fort......

De senaste veckorna har gått i en rasande fart. Allt går så fort när man har roligt. Vi var med på Toarpsdagen i Dalsjöfors den 19;e september. Roger och Tritlá var med och fångade mångas uppmärksamhet. Dessa goa hästar. Vem kan sluta att titta på dem. Vi har utökat vår verksamhet, så under vecka 40 startar vi upp med nya ridskolegrupper på torsdagar och söndagar.
Jätteroligt och vi hälsar nya elever välkomna!
Vi har även hunnit med ett stort släktkalas i stallet och ett flertal barnkalas. Detär så roligt att få vara med och fira födelsedagar, när generationer träffas i vårt stall och provar Islandshäst!
En vacker närbild på Roger
Skylten utanför stallet Jag och min älskade Roger på en hösttur....
En lycklig tjej som har fått prova tölt på Roger. Grattis i efterskott!!!!
Saga från Bosgården, hon är så lik sin mor, en ny prinsessa....
Min älskade Bamse, min älskade vän. Bamse har fått somna in i lugn och ro och har det nu bra. Åh vad jag saknar dig min vän! Tack för allt!
from here to eternity......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar