söndag 15 november 2009

Hästdag i Äspered och Facebook...

Idag har vi haft en prova på häst dag här i Äspered! En granne till mig hade det hemma hos sig och åh vad roligt det var. Ponnyridning, westernridning, hopp med häst , häst och vagn och så Islandshästen ;-). Idag har jag testat stor häst..Mmm klart det ger mersmak..måste erkänna men det saknas något...Tölt..!
Roligt också att få vara med och visa Islandshästen. Roger och Tritlá skötte sig suveränt, Tack min goa vänner....
Skönt också att kunna rida dit man skall men transporten fick ändå vara med på ett hörn.
Bild på vår fina transport....så bäst...;-)

Idag var det så ljust när jag kom in från stallet och min goa dotter var snabbt framme med kameran....;-) Roligt med någon som möter en när man kommer in.
Igår gick jag in på Facebook,,,första gången,,och nu är man biten!!!! Fick kontakt med en klasskompis åh vad roligt....och vad roligt att kunna chatta...(enter betyder skicka och inte byt rad...ha ha ha)

Kram /Marie

1 kommentar:

  1. Hejsan och tack för en kanonstund hos er i söndags. Vilket fantastiskt upplägg, precis vad en liten nybörjare behöver. Seriöst, lugnt och tryggt.
    Vi ses på söndag!
    Hälsningar
    Lena och resten av familjen Nygren

    SvaraRadera