söndag 25 juli 2010

Artikel i Borås Tidning.....

För ett tag sedan blev jag uppringd av BT som ville göra ett repotage om mig och våra hästar och så igår kom vi med i tidningen. Helsida,,;). - Det tog 2 tim sen sa det klick, ja det gick fort men efter det ögonblicket har det varit en lång resa och jag är så glad att den resan började och att den fortsätter ..När man jobbar med hästar så är det ett konstant "resande" och man blir aldrig klar. Sedan vi startade Bosenlöw´s Islandshästar så har jag dessutom fått väldigt många goa medpassagerare....;)

Fått mycket feedback på gårdagens artikel vilket är jätteroligt. Tack till er.... Skulle gärna vilja komma i kontakt med Anna, som mailade mig igår ang min blogg så kan vi prata mer......Ring gärna mig 0761-957708. Tack! //Marie

2 kommentarer:

  1. Jättefint reportage! Jag är så glad att mina barn fått sina första riderfarenheter hos just dig. Att lära sig "hästiska", säkerhet och att fokusera på grunderna är den bästa start dom kunde få. Du är en toppeninstruktör och hästmänniska!
    Kram från familjen Nygren, numera i Ronneby

    SvaraRadera
  2. Du skall veta hur vi Rusade till Statoil och köpte tidningen :D Vi Skulle åka till Donsö den dagen men jag var ju bara tvungen att ha den så tidigt på morgonen åkte vi och när jag såg BT sprang jag allt vad jag hade för att köpa den och sen så läste jag den i bilen. För jag skulle aldrig glöma och läsa den. Varför vet ju du =D

    SvaraRadera