söndag 11 november 2012

Ännu en vecka som gått...

Fick frågan idag om det blivit som jag tänkt mig,,nu när vi ändrat om ? Ja det har blivit så himla bra. Saknar ridskolan i många stunder men inser att det här är bra. Har ju förmånen att ha kvar en del av mina elever som medryttare eller som klippkort. Balansen börjar infinna sig och kroppen min håller förundrans värt bra. Veckan har bestått av en hel del privatlektioner. I lördags gav vi oss iväg på en 2 timmars lång tur ute i hällande regn och blåst. Roligt och hästarna njöt i fulla drag. Tror jag började få tillbaka värmen på lördagskväll. Idag har det varit turer och lektioner, samt träning av och med Rós. Red idag också min fine Roger. Så härlig häst som hela tiden gör sitt bästa och som är så rolig att rida. Önskar er alla en fortsatt trevlig helg!!/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar